1 3 2 4 5

Regulamin prania dywanów

  1. Wykonawcą usługi prania – czyszczenia dywanów jest firma Myjnia Samochodowa DELFIN którą reprezentuje Tomasz Balwierz. Wyżej wymieniony wykonawca w dalszej części regulaminu nazywany będzie Myjnia Samochodowa „DELFIN”. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy Myjnia Samochodowa „DELFIN” Tomasz Balwierz.
  2. Myjnia Samochodowa „DELFIN” – przyjmuje do wykonania określone zlecenie i zobowiązuje się je wykonać w sposób odpowiadającym przeznaczeniu i dyspozycjom Zleceniodawcy.
  3. Myjnia Samochodowa „DELFIN” zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zlecenia, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dywan nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
  4. Termin wykonania usługi wynosi do 14 dni.
  5. Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 jest liczony jako 1m2. Dywany okrągłe/owalne liczone są jako kwadrat/prostokąt.
  6. Dywany z frędzlami mierzone są wraz długością frędzli.
  7. Klient jest zobowiązany do poinformowania pracownika Myjni Samochodowej „DELFIN” przyjmującego zamówienie/dywan o próbach samodzielnego zapierania (rodzaj użytych środków).
  8. Dywany, na których brakuje etykiety z informacją o sposobie czyszczenia oraz o rodzaju dywanu, przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
  9. Dywany są prane metodą „Na Wskroś” na mokro. Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.
  10. Dywany z wiskozy, jedwabne, bawełniane oraz skórzane przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta (możliwość zniszczenia lub uszkodzenia niepowtarzalnej struktury).
  11. Myjnia Samochodowa „DELFIN” nie odpowiada za ukryte plamy, które ujawnią się po praniu – czyszczeniu.
  12. Myjnia Samochodowa „DELFIN” nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam szczególnie tych z herbaty, kawy, lakierów do paznokci, klejów, bejcy, farb, rdzy, moczu, wina, soków, tłuszczów, coli, wosku, pleśni oraz plam niewiadomego pochodzenia.
  13. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów i zabrudzeń: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach). Klient jest zobowiązany do poinformowania pracowników Myjni Samochodowej „DELFIN” o w/w zabrudzeniach. W przypadku nie poinformowania o wyżej wymienionych zabrudzeniach reklamacje nie będą uwzględniane.
  14. Myjnia Samochodowa „DELFIN” informuje, że wszystkie dywany narażone w trakcie ich użytkowania na działanie słońca mogą być miejscowo wyblakłe i że te wady mogą ujawnić się dopiero po usunięciu z nich warstwy brudu.
  15. Myjnia Samochodowa „DELFIN” informuje, że na dywanach zwłaszcza z wysokim włosem i na dywanach z polipropylenu oraz poliestru często występują uszkodzenia (w skutek użytkowania) takie jak: rozdwojone końcówki, miejsca skulkowane i wydeptane, które tworzą na dywanie obszary ciemniejsze bądź o innych odcieniach. Nie ma to nic wspólnego ze złym wykonaniem usługi prania – czyszczenia lecz ze zniszczeniem dywanu.
  16. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu – Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany – Klient oddaje je do prania wyłącznie na własną odpowiedzialność mając świadomość, że dywan może ulec rozklejeniu.
  17. Dywany i chodniki w włókna polipropylenowego oraz poliestrowego, w szczególności dywany typu „shaggy” oraz dywany używane przez zwierzęta po praniu mogą nieprzyjemnie pachnieć.
  18. Myjnia Samochodowa „DELFIN” nie gwarantuje usunięcia charakterystycznego zapachu z dywanów wełnianych. Zapach powoduje naturalna wilgoć znajdująca się w wełnie.
  19. Myjnia Samochodowa „DELFIN” nie odpowiada za zniszczenia dywanów podczas „PRANIA NA WSKROŚ” takich jak: zniekształcenie, pofalowanie, rozklejenie, zabarwienie klejem (w przypadku dywanów klejonych), oderwanie frędzli i za inne uszkodzenia mechaniczne.
  20. Myjnia Samochodowa „DELFIN” nie odpowiada za uszkodzenia dywanów w skutek ich ukrytych wad.
  21. Po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem bieżącego użytkowania – przetarcia, odbarwienia, rozprucia runa itp.
  22. Za wystąpienie przypadków opisanych w pkt. 12, 13, 16, 17, 20, powyżej pralnia przyjmuje na siebie odpowiedzialność w granicach określonych art. 471-472 KC.
  23. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
  24. Opłata za usługę pobierana jest w całości po wykonaniu przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik Myjni Samochodowej „DELFIN”.
  25. Myjnia Samochodowa „DELFIN” uwzględnia reklamacje do 48 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta.
  26. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest druk przyjęcia dywanu, paragon bądź rachunek (nie jesteśmy płatnikami VAT).
  27. Reklamacja jest rozpatrywana dopiero po uregulowaniu należności za reklamowaną usługę.
  28. Reklamacje rozpatrywane są wyłącznie w formie pisemnej w terminie 14 dni.
  29. W przypadku uszkodzenia dywanu/tapicerki, podstawą do wypłacenia odszkodowania Zleceniodawcy przez Myjnię Samochodową „DELFIN” jest przedstawienie dokumentu zakupu dywanu/mebla (paragon, faktura itp.) lub jego wycena. W tej sytuacji mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  30. Klient jest zobowiązany odebrać dywan w ciągu 7 dni od wyznaczonej daty odbioru. Po upływie tego czasu reklamacje nie są uwzględniane.
  31. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotów powierzonych Myjni Samochodowej „DELFIN” po upływie 7 dni od daty ustalonego odbioru, zostaje obciążony kosztami składowania w wysokości 20 zł za każde kolejne rozpoczęte 7 dni.
  32. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 6 miesięcy od daty wystawienia potwierdzenia zlecenia, przedmiot usługi zostanie oddany do utylizacji.

Copyrights © 2011 - Myjnia samochodowa Delfin owned by Tomasz Balwierz. All rights reserved.